Etapy współpracy

Każda osoba to dla mnie odrębne wyzwanie wymagające indywidualnego podejścia. Stąd też opracowałam sobie skuteczne i efektywne etapy współpracy, których się konsekwentnie trzymam. Zaczynając od początku:

1 - Pierwsza konsultacja

Spotykamy się w wybranym punkcie w mieście (tylko Łódź), lub na sali treningowej - tę kwestię ustalamy podczas rozmowy telefonicznej tak żeby obie strony czuły się komfortowo podczas późniejszej konwersacji. Podczas spotkania dowiaduję się od klienta jaki jest jego tryb życia, stan zdrowia, rodzaj wykonywanej pracy.

 

Ponieważ poruszamy bardzo prywatne kwestie jak przebyte lub obecne choroby staram się utrzymać ciepłą atmosferę i oczywiście zapewniam o stuprocentowej dyskrecji. Po zrobieniu "wywiadu" wskazuję błędy jakie popełnia mój klient w sposobie odżywiania, proponuję zmianę tego stanu rzeczy pokazując zdrowe i efektywne alternatywy.

 

Opracowuję pierwszy plan żywieniowy. Biorę tu również pod uwagę możliwości finansowe jakimi dysponuje dana osoba - łatwo jest bowiem wprowadzić komuś dietę na którą go nie stać, trudniej zaś dostosować się do realnych wymogów dzisiejszego świata. Następnie proponuję opracowanie odpowiednich dla mojego klienta planów treningowych. Może wykonać je we własnym zakresie, może też skorzystać z mojej oferty indywidualnego treningu.

 

Na tym ustaleniu kończymy spotkanie. Pierwsza konsultacja to koszt ok 199zł.

2 - Treningi

Niektóre plany treningów mogą być realizowane we własnym zakresie, zwłaszcza jeśli ktoś ma na tyle samozaparcia i konsekwencji by temu w pojedynkę podołać. Jeśli zaś klient zdecyduje się na dalszą współpracę ze mną - przechodzimy do treningów indywidualnych. Mogą być one realizowane w dowolnym klubie fitness, który pozwala na wykupienie sesji z trenerem osobistym, lub w dowolnej siłowni a nawet w domu klienta.

 

Oczywiście mam kontakty z wieloma firmami z tej branży więc kłopotu ze znalezieniem odpowiednich warunków do treningu nie będzie. Koszt jednorazowego treningu jest zależny w głównej mierze od miejsca w jakim będziemy trenować. Podczas treningu poświęcam czas tylko mojemu klientowi. Podkreślam to, gdyż często trenerzy o powiedzmy niezbyt rzetelnym podejściu do zawodu starają się robić przy okazji inne rzeczy - lub umawiają się z kilkoma klientami bez wcześniejszej konsultacji tego faktu z nimi.

3 - Nadzorowanie postępów

Jeżeli chcesz zrobić jakieś postępy - czy to zrzucając zbędne kilogramy, czy budując oczekiwaną sylwetkę, większa część pracy leży jednak po Twojej stronie. To Ty musisz przestrzegać moich zaleceń zarówno dotyczących sposobu życia, odżywiania, jak i aktywności fizycznej poza naszymi sesjami treningowymi.

 

Dlatego też staram się utrzymywać stały kontakt emailowo-telefoniczny i odpowiednio reagować na niedociągnięcia motywując klienta do pracy nad sobą. Jeśli zachodzi taka potrzeba koryguję wcześniejsze ustalenia wprowadzając korzystniejsze dla danej osoby zmiany w planach żywieniowych i treningowych.

 

A końcowy etap - Twój sukces w pracy nad sobą :)

Kliknij ikonkę i zadaj pytanie:

Masz do mnie pytania? 

Wypełnij formularz - odpowiem najszybciej jak to możliwe :)

*Uwaga - proszę nie wpisywać w wiadomości adresów internetowych http: czy www. - takie maile zostaną potraktowane jako spam i nie zostaną przesłane!

Skomentuj: